Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Εις το επανιδείν!




Αλέκος Φασιανός

"Είχα μια βάρκα"
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου, μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης, ερμηνεία: Μανώλης Μητσιάς, από το album της συνεργασίας τους "Ισόβια" (2005)

 
Είχα μια βάρκα με κουπιά
έχω ταξίδια τώρα πια
μα το θυμάμαι το πρωί που ξεκινούσα
Ήταν η θάλασσα γυαλί
για το χατίρι μου καλή
γιατί δοκίμαζα πώς φεύγουν
και γυρνούσα

Είχα μια βάρκα φυλακή
μάλωνα κι έμπαινα εκεί
και δώστου λόγια στη σειρά
πως τραγουδούσες
Αχνοκοιτώντας τη στεριά
η πλάτη σου έφτανε μακριά
καρδιά μου όνειρα, ορίζοντα ακουμπούσες

Έτσι μου φαίνεται
πώς κακοφαίνεται
στο πεπρωμένο μου να ναι δεμένο
Έτσι...έτσι του το ’μαθα
και το κακόμαθα
να ξανοιγόμαστε στο περιμένω

Είχα μια βάρκα με κουπιά
έχω ταξίδια τώρα πια

Είχα μια βάρκα με κουπιά
έχω σανίδια τώρα πια
Καινούργιο πάτωμα ζωή σου σχηματίζω
για να χορεύεις σαν φτερό
να φχαριστιέμαι, να απορώ
τον πόνο άγκυρα, αρόδο να βυθίζω



"Ήλιος - θεός"


Στίχοι: Πάρης Μήτσος, μουσική: Μιχάλης Νικολούδης, πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Σκουλάς, άλλες ερμηνείες: Νίκος Ξυλούρης

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου